Lite ny stenläggning och plantering.

Var inte nöjd med stenen och planteringen i hörnan så när nu fjärilsbusken frösit ihjäl i vintras så tänkte jag göra om det.

 Så här blev resultatet jag fortsatte med kullerstenen längs häcken ner i hörnan vid planteringen. Jag planterade en ny fjärilsbuske empire blue och två hortensia endless summer som jag tänkt skulle bli rosa i färgen. Tanken är att hortensiorna skall hållas ganska låga men breda och att fjärilsbusken skall komma upp på höjden bakom hortensiorna. Får se om några år om verkligheten då är som mina tankar är idag, hoppas det.




Kommentarer
Postat av: skurken

så fint det blev!!

2010-08-08 @ 10:09:40
URL: http://skurken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0