Äntligen färdig med stenen.

Så nu har jag äntligen blivit färdig med all stenläggning (nästan iallafall). Här kommer lite bilder på hur det har gått till.



Lite grävarbete med en rejäl maskin. Fick ta ganska mycket då underlaget inte var det bästa.




Här såg det inte så roligt ut men samtidigt var det härligt. Nu var det på gång på riktigt och man insåg hur omöjligt detta hade varit för handkraft . Här var jag glad för att jag tog in riktiga maskiner och duktigt folk.


Mycket arbete och slit senare så blev detta resultatet, Jag är mycket nöjd.













Även all kullersten och kantsten fick läggas om då det fick ändras en del även i det för att det skulle passa in snyggt mot dom nya plattorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0