Projekt mini pilträd

Skall prova att försöka skapa ett mini pilträd. Har tagit skott från en pil som sedan satts för att rota sig vilket har gått bra. jag har toppklippt det för att den förhoppningsvis onte skall dra på höjden. Det har kommit en del nya skott vilka jag klippt när dom blivit för långa i hopp om att den skall grena sig fint. Har fungerat hyffsat än så länge. Får se hur detta utvecklar sig fungerar kanske inte alls efter en tid. Men jag hoppas på en riktig stor pil i miniformat..


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej,



Tack för titten hos oss. Din blogg har jag inte sett innan. Jag ska försöka titta runt lite i kväll. Vi målade som sagt pallkragarna och sen har vi plast på insidan, hoppas det gör att de håller lite längre.

/Carin

2010-08-13 @ 08:49:10
URL: http://www.salstatosee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0