Nu händer det saker.

Har nu klippt gräsmattan vid 2 tillfällen börjar bli grön och fin nu men har en del fläckar kvar med dött gräs kommer sakta men säkert växa ihop igen.

 Många växter har också tatt fart nu min hortensior som såg stendöda ut har börjag slå lite ynka gröna blad hoppas domtar sig riktigt var väldigt tveksam för bara 2 veckor sedan. Jag har även hunnit med att plantera lite i trädgårdslandet, kanske för tidigt vi får se jag hoppas på bra väder framöver. Rädiserna och salladen har redan bara efter några dagar grott.

Mina passionsblommor har ochså fått komma upp från källaren, ser inte mycket ut för värden har tagit mycket stryk i vinter då jag har varit dålig med skötseln, men hoppas dom kommer fint i år också som dom gjort dom andra åren.

 Kommer lägga upp lite bilder här i helgen på det som händer i trädgården just nu.

 Ha det bra och har ni inte gödat er gräsmatta så är det defenitivt läge för det nu.

 

Kommentarer
Postat av: Olle Berg

Har du bara klippt grässmattan 2 ggr. Måste vara väldigt lång i så fall...Titta in på min sida www.olleberg.nu för tips!

2011-07-28 @ 08:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0